travel

نرم افزار و استند نوبت دهی صف

استند نوبت دهی به همراه نرم افزار با قابلیت کار بصورت آفلاین و آنلاین


سرور شعبه

  • یکسان سازی خودکار تاریخ و ساعت با سرور مرکزی
  • بروزرسانی خودکار نرم افزارهای سیستم نوبت دهی
  • نمایش وضعیت کلی باجه ها و صفوف
  • ارسال نوبت از صف دلخواه
  • ذخیره کامل عملیات ورود ، خروج ، فراخوانی و ... باجه و کلیه مراحل طی شده توسط مشتری
  • تعریف صفوف نامحدود
  • تعیین ساعت کارکرد صفوف
  • فعال و غیرفعال نمودن نوبت دهی حضوری و غیرحضوری
  • تعیین تعداد نوبت دهی حضوری و غیرحضوری صفوف
  • تعریف باجه ها با الویت فراخوانی جهت صفوف
  • تعریف شعار و پیام جهت چاپ در بلیط حضوری و غیرحضوری
  • فعال سازی رزرو نوبت در نوبت دهی غیرحضوری و تنظیم مدت زمان رزرو نوبت تا شش ماه آینده
  • تعین گوینده صدا جهت هر صف به صورت مجزا به زبان های فارسی و انگلیسی و ...
  • تعیین تعداد مشتری در هر بار فراخوانی باجه
image1
image1

باجه

  • ورود با کد و رمز تعریف شده
  • نمایش مشخصات کاربر در حال کار
  • استفاده از Shortcut Keys به جای استفاده از دستگاه فراخوان جهت کلیه امور
  • ارجاع مشتری به باجه ها و صف دیگر
  • ارجاع مشتری به مرحله بعد ( با توجه به مراحل تعریف شده در سیستم )
  • فراخوانی نوبت دلخواه اخذ شده توسط مشتریان (چه فراخوانی شده باشد یا نشده باشد ( در شعب خاص )
  • تعریف نمایشگر متصل به باجه با توجه به برند و پورت ارتباطی
  • تعریف زمان ماندگاری نوبت فراخوانی شده و پخش شعار
  • نمایش تعداد مشتریان در صف
  • نمایش مشخصات مشتری فراخوانی شده
  • دارای پنل نظرسنجی جهت اخذ نظرات مشتریان
 
image1

مدیریت

  • تعریف صفوف مختلف
  • تخصیص محدوده شماره دهی سه رقمی یا چهاررقمی جهت صفوف
  • تعیین تعداد شماره دهی جهت صفوف
  • تعیین محدوده شروع و پایان شماره دهی جهت هر صف
  • انتخاب زبان های فارسی ، انگلیسی ، عربی و ... با گوینده های مختلف جهت هر صف
  • تعریف زمانبندی ساعت شروع و پایان نوبت دهی جهت صفوف ، برای هفت روز هفته
  • فعال سازی رزرو نوبت تا 3 ماه آینده در صف دلخواه با توجه به تعداد و زمان تعیین شده
  • تعریف مراحل پاسخگویی به مشتریان از صفی به صف دیگر
  • تعریف صفوف عادی و ویژه با ساختارهای مختلف
  • داراری تقویم جهت تعیین روزهای کاری
  • ارجاع نوبت های عادی و ویژه به صف ، باجه ( به صورت آنی ) یا صف باجه
  • اخذ نوبت عادی و ویژه جهت کلیه صفوف و باجه ها توسط مسئول شعبه
  • ارسال نوبت ویژه و عادی از سمت مسئول شعبه به باجه‌ ، صف باجه و یا صف های تعریف شده
  • گزارش‌گیری لحظه ای از کارکرد باجه ها ، مشتریان ، نظرات و ... در سطح شعبه/ حوزه/ استان/ کشور
  • تعریف مشتریان VIP و شناسایی افراد VIP با کارتهای بانکی
  • تعیین روش فراخوانی مشتریان VIP
  • تعریف چندین استند با تنظیمات متفاوت ( همانند برند چاپگر ، تعداد چاپ دهی ، شعار و .... )
  • استفاده از قالب های چاپی مختلف جهت بلیط نوبت دهی
  • چاپ متن یا پیام دلخواه در ذیل بلیط
  • تعریف چندین نمایشگر مرکزی با برندها مختلف ( پارس ، ندا و بهسام )
  • پشتیبانی از نمایشگرهای ماتریسی سه رقمی و چهار رقمی جهت باجه ها و نمایشگرهای مرکزی
  • تخصیص سه یا چهار سطر نمایشگرهای مرکزی ماتریسی جهت نمایش شعار یا نوبت
  • تعریف نمایشگرهای LCD جهت نمایش نوبت ، شعار و پخش همزمان کلیپ های صوتی و تصویری
  • زمان بندی و مدیریت مرکزی پیام ها و کلیپ ها جهت پخش و نمایش در شعب ( در حال تکمیل )

 

image1

کیوسک

  • اخذ و رزرو نوبت از صف دلخواه
  • چاپ نوبت اخذ یا رزرو شده
  • اعلام حضور در شعبه در زمان مراجعه جهت فعال سازی نوبت مشتری در صف مربوطه جهت فراخوانی
 
image1

نسخه موبایلی ( یا بات پیام رسان )

  • جستجو بر اساس نام ، کد شعبه یا آدرس
  • نمایش فاصله و تعداد مراجعین به شعب
  • نمایش تعداد باجه های فعال شعبه
  • نمایش میانگین زمان پاسخگویی
  • اخذ نوبت غیر حضوری از صف مورد نظر
  • رزرو غیر حضوری نوبت از صف دلخواه در زمان و ساعت دلخواه ( البته به تنها به تعداد تعیین شده در برنامه )
  • نمایش توضیحات تعریف شده و مختص هر صف در زمان اخذ یا رزرو نوبت
  • اعلام حضور در شعبه در زمان مراجعه جهت فعال سازی نوبت مشتری در صف مربوطه جهت فراخوانی
  • اطلاع رسانی و نمایش نوبت
  • تعیین نوع عملیات
  • اخذ اطلاعات اولیه جهت تسهیل و تسریع درخواست
  • اخذ مداراک (تسهیلات)
  • نظر سنجی و اطلاع رسانی
  • جستجوی خلوت ‌ترین صف در نزدیکترین شعبه با توجه به خدمت درخواستی و مکان مشتری ( در حال تکمیل )
 
image1

دستگاه صدور بلیت ( Ticket Dispenser Unit )

  • Stand فلزی به همراه پلکسی گلاس نورانی و طراحی آرم و نام شرکت مربوطه
  • دارای باکس فلزی مناسب جهت تامین ایستائی استند
  • دارای پلکسی گلاس نورانی با ضخامت مناسب و با دوام جهت حک کردن آرم بانک با نور رنگی
  • قابلیت انتخاب رنگهای متنوع و متفاوت جهت بدنه فلزی و پلکسی گلاس
  • نوبت دهیVIP جهت مشتریان خاص شعبه به صورت و غیر حضوری
  • Thermal Printer دارای قابلیت Auto Cutter ، چاپ فارسی و لاتین
  • دارای ایستایی کامل ( امکان پیچ کردن یا چسباندن به زمین )
  • امکان چاپ هر گونه آرم یا پیام تبلیغاتی
  • در دسترس بودن اجزای چاپگر به هنگام تعویض کاغذ و انجام عملیات پشتیبانی
  • دارای قفل برای محافظت از چاپگر (استفاده از یک نوع کلید برای تمام قفلها )
  • چاپ پیام‌های تبلیغاتی
  • دسترسی به چاپگر جهت سرویس دهی و تعمیر ونیز تعویض رول کاغذی دستگاه
  • نصب حداقل 6 کلید بر روی Stand به همراه فضای مطلوب در مجاورت هر کلید به منظور درج عنوان خدمات
image1
 
image1

نمایشگر مرکزی (Central Display Unit)

  • اتصال به LCD
  • 8 ردیفه با وضوح بالا
  • دارای قابلیت Wall mount
  • دارای قابلیت نمایش اعداد و حروف به صورت فارسی و انگلیسی ،نمایش تاریخ ، ساعت و پیام‌های تبلیغاتی
  • دارای قابلیت نمایش مرکزی برروی LCD شعبه بدون وابستگی به برند خاص
  • زمان بندی و مدیریت مرکزی پیام ها و کلیپ ها
image1
 
image1

نمایشگر باجه ( Local LED Display Unit )

  • با قابلیت نمایش اعداد و حروف بصورت فارسی و لاتین و شعارهای تبلیغاتی با افکتهای مختلف تصویری و قابل تعریف برای هر باجه بصورت متفاوت
  • دارای فضای پلکسی گلاس مناسب جهت درج نام باجه با قابلیت انتخاب رنگ نوشته بصورت هلالی در قسمت بالای نمایشگر باجه
  • دارای قاب بسیار مرغوب و با دوام با امکان چرخش در زوایای مختلف
  • با قابلیت نصب بصورت رومیزی، دیواری، سقفی و روشیشه ای ( با انتخاب بانک برای هر شعبه به همراه پایه یا آویز )
  • دارای پایه فلزی استیل با استحکام بالا و با اتصال مناسب روی میز شعب بطوریکه نیازی به ایجاد حفره روی میز نباشد
  • دارای قابلیت نمایش پیام‌های متنی
  • زمان بندی و مدیریت مرکزی پیام ها
image1
 
image1

قابلیت انجام عملیات نظرسنجی

  • ابزاری جهت ارزیابی عملکرد کارمند باجه ( تحویلدار)
  • ارتباط از طریق USB ( سرعت بالا و عدم نیاز به آداپتور)
  • ضخامت و وزن اندک با قابلیت اتصال روی میز یا شیشه
  • دارای کلیدهای لمسی (استهلاک کمتر)
 
image1

گزارشات پیش فرض در سیستم نوبت دهی آرشین پردازش پیشرو

  • ارائه گزارش آنی از ریز عملکرد باجه ها به کاربر ارشد با خروجی های مختلف (جدول یا نمودار)
  • تولید گزارش های مختلف مبتنی بر عملکرد هر باجه نظیر زمان شروع بکار ، زمان فعالیت ، زمان بیکاری ، تعداد پاسخگویی ، درصد پاسخگویی و نظرسنجی مشتریان
  • ارائه ریز گزارش آنی از کلیه مراحل فرآیند نوبت ها از ورود تا خروج
  • ارائه گزارشات متفاوت به کاربران معمولی، ارشد و مدیریتی با توجه به دسترسی‌های موجود
 
image1

مزایای سیستم نوبت دهی آرشین پردازش پیشرو

  • بالا بردن سرعت و راندمان کار
  • القاء نظم و ایجاد آرامش در محيط کار و افزایش تمرکز و کارائی اپراتورها
  • ارائه سرويس بهتر به مشتريان
  • کاهش تعداد باجه ها بدون کاهش راندمان
  • تقسیم مناسب کار بین اپراتورها براساس تعیین اولویت صفوف در سیستم
  • ايجاد انگيزه بين کارمندان جهت بهبود کار
  • اختصاص پاداش به کارمندان بر اساس گزارشات دقيق سيستم
  • ارائه سرویس‌های خاص به مشتریان ویژه (مثلاً سرویس خارج از نوبت و سریع)
  • ایجاد امنیت در محیط شعبه و هنگام دریافت سرویس
  • ارائه انواع گزارشات از باجه‌ها و صفوف و اپراتورها به تفکیک جهت تصميمات مديريتی
  • نرم افزار گزارش‌گیری متمرکز تحت وب
 
image1
 

به اشتراک بگزارید:

نویسنده - شرکت آرشین پیشرو

. ویراستار شرکت آرشین پیشرو

نظر خود را درج کنید

نام شما