نرم افزار و استند نوبت دهی صف
استند نوبت دهی به همراه نرم افزار با قابلیت کار بصورت آفلاین و آنلاین
سرور شعبه
- یکسان سازی خودکار تاریخ و ساعت با سرور مرکزی
- بروزرسانی خودکار نرم افزارهای سیستم نوبت دهی
- نمایش وضعیت کلی باجه ها و صفوف
- ارسال نوبت از صف دلخواه
- ذخیره کامل عملیات ورود ، خروج ، فراخوانی و ... باجه و کلیه مراحل طی شده توسط مشتری
- تعریف صفوف نامحدود
- تعیین ساعت کارکرد صفوف
- فعال و غیرفعال نمودن نوبت دهی حضوری و غیرحضوری
- تعیین تعداد نوبت دهی حضوری و غیرحضوری صفوف
- تعریف باجه ها با الویت فراخوانی جهت صفوف
- تعریف شعار و پیام جهت چاپ در بلیط حضوری و غیرحضوری
- فعال سازی رزرو نوبت در نوبت دهی غیرحضوری و تنظیم مدت زمان رزرو نوبت تا شش ماه آینده
- تعین گوینده صدا جهت هر صف به صورت مجزا به زبان های فارسی و انگلیسی و ...
- تعیین تعداد مشتری در هر بار فراخوانی باجه
باجه
- ورود با کد و رمز تعریف شده
- نمایش مشخصات کاربر در حال کار
- استفاده از Shortcut Keys به جای استفاده از دستگاه فراخوان جهت کلیه امور
- ارجاع مشتری به باجه ها و صف دیگر
- ارجاع مشتری به مرحله بعد ( با توجه به مراحل تعریف شده در سیستم )
- فراخوانی نوبت دلخواه اخذ شده توسط مشتریان (چه فراخوانی شده باشد یا نشده باشد ( در شعب خاص )
- تعریف نمایشگر متصل به باجه با توجه به برند و پورت ارتباطی
- تعریف زمان ماندگاری نوبت فراخوانی شده و پخش شعار
- نمایش تعداد مشتریان در صف
- نمایش مشخصات مشتری فراخوانی شده
- دارای پنل نظرسنجی جهت اخذ نظرات مشتریان
مدیریت
- تعریف صفوف مختلف
- تخصیص محدوده شماره دهی سه رقمی یا چهاررقمی جهت صفوف
- تعیین تعداد شماره دهی جهت صفوف
- تعیین محدوده شروع و پایان شماره دهی جهت هر صف
- انتخاب زبان های فارسی ، انگلیسی ، عربی و ... با گوینده های مختلف جهت هر صف
- تعریف زمانبندی ساعت شروع و پایان نوبت دهی جهت صفوف ، برای هفت روز هفته
- فعال سازی رزرو نوبت تا 3 ماه آینده در صف دلخواه با توجه به تعداد و زمان تعیین شده
- تعریف مراحل پاسخگویی به مشتریان از صفی به صف دیگر
- تعریف صفوف عادی و ویژه با ساختارهای مختلف
- داراری تقویم جهت تعیین روزهای کاری
- ارجاع نوبت های عادی و ویژه به صف ، باجه ( به صورت آنی ) یا صف باجه
- اخذ نوبت عادی و ویژه جهت کلیه صفوف و باجه ها توسط مسئول شعبه
- ارسال نوبت ویژه و عادی از سمت مسئول شعبه به باجه ، صف باجه و یا صف های تعریف شده
- گزارشگیری لحظه ای از کارکرد باجه ها ، مشتریان ، نظرات و ... در سطح شعبه/ حوزه/ استان/ کشور
- تعریف مشتریان VIP و شناسایی افراد VIP با کارتهای بانکی
- تعیین روش فراخوانی مشتریان VIP
- تعریف چندین استند با تنظیمات متفاوت ( همانند برند چاپگر ، تعداد چاپ دهی ، شعار و .... )
- استفاده از قالب های چاپی مختلف جهت بلیط نوبت دهی
- چاپ متن یا پیام دلخواه در ذیل بلیط
- تعریف چندین نمایشگر مرکزی با برندها مختلف ( پارس ، ندا و بهسام )
- پشتیبانی از نمایشگرهای ماتریسی سه رقمی و چهار رقمی جهت باجه ها و نمایشگرهای مرکزی
- تخصیص سه یا چهار سطر نمایشگرهای مرکزی ماتریسی جهت نمایش شعار یا نوبت
- تعریف نمایشگرهای LCD جهت نمایش نوبت ، شعار و پخش همزمان کلیپ های صوتی و تصویری
- زمان بندی و مدیریت مرکزی پیام ها و کلیپ ها جهت پخش و نمایش در شعب ( در حال تکمیل )
کیوسک
- اخذ و رزرو نوبت از صف دلخواه
- چاپ نوبت اخذ یا رزرو شده
- اعلام حضور در شعبه در زمان مراجعه جهت فعال سازی نوبت مشتری در صف مربوطه جهت فراخوانی
نسخه موبایلی ( یا بات پیام رسان )
- جستجو بر اساس نام ، کد شعبه یا آدرس
- نمایش فاصله و تعداد مراجعین به شعب
- نمایش تعداد باجه های فعال شعبه
- نمایش میانگین زمان پاسخگویی
- اخذ نوبت غیر حضوری از صف مورد نظر
- رزرو غیر حضوری نوبت از صف دلخواه در زمان و ساعت دلخواه ( البته به تنها به تعداد تعیین شده در برنامه )
- نمایش توضیحات تعریف شده و مختص هر صف در زمان اخذ یا رزرو نوبت
- اعلام حضور در شعبه در زمان مراجعه جهت فعال سازی نوبت مشتری در صف مربوطه جهت فراخوانی
- اطلاع رسانی و نمایش نوبت
- تعیین نوع عملیات
- اخذ اطلاعات اولیه جهت تسهیل و تسریع درخواست
- اخذ مداراک (تسهیلات)
- نظر سنجی و اطلاع رسانی
- جستجوی خلوت ترین صف در نزدیکترین شعبه با توجه به خدمت درخواستی و مکان مشتری ( در حال تکمیل )
دستگاه صدور بلیت ( Ticket Dispenser Unit )
- Stand فلزی به همراه پلکسی گلاس نورانی و طراحی آرم و نام شرکت مربوطه
- دارای باکس فلزی مناسب جهت تامین ایستائی استند
- دارای پلکسی گلاس نورانی با ضخامت مناسب و با دوام جهت حک کردن آرم بانک با نور رنگی
- قابلیت انتخاب رنگهای متنوع و متفاوت جهت بدنه فلزی و پلکسی گلاس
- نوبت دهیVIP جهت مشتریان خاص شعبه به صورت و غیر حضوری
- Thermal Printer دارای قابلیت Auto Cutter ، چاپ فارسی و لاتین
- دارای ایستایی کامل ( امکان پیچ کردن یا چسباندن به زمین )
- امکان چاپ هر گونه آرم یا پیام تبلیغاتی
- در دسترس بودن اجزای چاپگر به هنگام تعویض کاغذ و انجام عملیات پشتیبانی
- دارای قفل برای محافظت از چاپگر (استفاده از یک نوع کلید برای تمام قفلها )
- چاپ پیامهای تبلیغاتی
- دسترسی به چاپگر جهت سرویس دهی و تعمیر ونیز تعویض رول کاغذی دستگاه
- نصب حداقل 6 کلید بر روی Stand به همراه فضای مطلوب در مجاورت هر کلید به منظور درج عنوان خدمات
نمایشگر مرکزی (Central Display Unit)
- اتصال به LCD
- 8 ردیفه با وضوح بالا
- دارای قابلیت Wall mount
- دارای قابلیت نمایش اعداد و حروف به صورت فارسی و انگلیسی ،نمایش تاریخ ، ساعت و پیامهای تبلیغاتی
- دارای قابلیت نمایش مرکزی برروی LCD شعبه بدون وابستگی به برند خاص
- زمان بندی و مدیریت مرکزی پیام ها و کلیپ ها
نمایشگر باجه ( Local LED Display Unit )
- با قابلیت نمایش اعداد و حروف بصورت فارسی و لاتین و شعارهای تبلیغاتی با افکتهای مختلف تصویری و قابل تعریف برای هر باجه بصورت متفاوت
- دارای فضای پلکسی گلاس مناسب جهت درج نام باجه با قابلیت انتخاب رنگ نوشته بصورت هلالی در قسمت بالای نمایشگر باجه
- دارای قاب بسیار مرغوب و با دوام با امکان چرخش در زوایای مختلف
- با قابلیت نصب بصورت رومیزی، دیواری، سقفی و روشیشه ای ( با انتخاب بانک برای هر شعبه به همراه پایه یا آویز )
- دارای پایه فلزی استیل با استحکام بالا و با اتصال مناسب روی میز شعب بطوریکه نیازی به ایجاد حفره روی میز نباشد
- دارای قابلیت نمایش پیامهای متنی
- زمان بندی و مدیریت مرکزی پیام ها
قابلیت انجام عملیات نظرسنجی
- ابزاری جهت ارزیابی عملکرد کارمند باجه ( تحویلدار)
- ارتباط از طریق USB ( سرعت بالا و عدم نیاز به آداپتور)
- ضخامت و وزن اندک با قابلیت اتصال روی میز یا شیشه
- دارای کلیدهای لمسی (استهلاک کمتر)
گزارشات پیش فرض در سیستم نوبت دهی آرشین پردازش پیشرو
- ارائه گزارش آنی از ریز عملکرد باجه ها به کاربر ارشد با خروجی های مختلف (جدول یا نمودار)
- تولید گزارش های مختلف مبتنی بر عملکرد هر باجه نظیر زمان شروع بکار ، زمان فعالیت ، زمان بیکاری ، تعداد پاسخگویی ، درصد پاسخگویی و نظرسنجی مشتریان
- ارائه ریز گزارش آنی از کلیه مراحل فرآیند نوبت ها از ورود تا خروج
- ارائه گزارشات متفاوت به کاربران معمولی، ارشد و مدیریتی با توجه به دسترسیهای موجود
مزایای سیستم نوبت دهی آرشین پردازش پیشرو
- بالا بردن سرعت و راندمان کار
- القاء نظم و ایجاد آرامش در محيط کار و افزایش تمرکز و کارائی اپراتورها
- ارائه سرويس بهتر به مشتريان
- کاهش تعداد باجه ها بدون کاهش راندمان
- تقسیم مناسب کار بین اپراتورها براساس تعیین اولویت صفوف در سیستم
- ايجاد انگيزه بين کارمندان جهت بهبود کار
- اختصاص پاداش به کارمندان بر اساس گزارشات دقيق سيستم
- ارائه سرویسهای خاص به مشتریان ویژه (مثلاً سرویس خارج از نوبت و سریع)
- ایجاد امنیت در محیط شعبه و هنگام دریافت سرویس
- ارائه انواع گزارشات از باجهها و صفوف و اپراتورها به تفکیک جهت تصميمات مديريتی
- نرم افزار گزارشگیری متمرکز تحت وب