سامانه هوشمند گردش کار و ارجاعات سازمانی
این سامانه، امکان تعریف فرایندهای لازم جهت ایجاد یک درخواست و ارجاع آن بر اساس سیاست های تعریف شده در یک ارگان و یا سازمان را فراهم میکند. گردش کار تعریف شده در این سامانه بصورت هوشمند عمل میکند و بر اساس معیارهای مختلفی، مرحله بعدی ارجاع و شخص گیرنده را مشخص می نماید. این معیارها میتوانند بصورت پویا توسز مدیر سیستم تعریف شوند. لازم به ذکر است که این سامانه قابلیت دریافت اسکریپت و اجرای آن در مراحل مختلف فرایند را دارد. (با توجه به قوانین و معیارهای مشخص شده)، و بدین شکل انعطاف پذیری فرایندهای ایجاد شده را به حداکثر می رساند.
این سامانه، امکان تعریف فرایندهای لازم جهت ایجاد یک درخواست و ارجاع آن بر اساس سیاست های تعریف شده در یک ارگان و یا سازمان را فراهم میکند.
گردش کار تعریف شده در این سامانه بصورت هوشمند عمل میکند و بر اساس معیارهای مختلفی، مرحله بعدی ارجاع و شخص گیرنده را مشخص می نماید. این معیارها میتوانند بصورت پویا توسز مدیر سیستم تعریف شوند.
لازم به ذکر است که این سامانه قابلیت دریافت اسکریپت و اجرای آن در مراحل مختلف فرایند را دارد. (با توجه به قوانین و معیارهای مشخص شده)، و بدین شکل انعطاف پذیری فرایندهای ایجاد شده را به حداکثر می رساند.
با توجه به اینکه در یک سازمان، برای تایید و یا عدم تایید یک درخواست، سابقه درخواست های آن شخص و یا واحدی که درآن مشغول بکار است، اهمیت بالایی دارد در طول ارجاعات برای مدیران و ارجاع دهندگان ابزارهایی در نظر گرفته شده تا بتوانند براساس سوابق کالای درخواستی، سوابق قبلی درخواست دهنده و سوابق درخواست های قبلی دپارتمان درخواست دهنده نسبت به تایید و یا عدم تایید، یا کاهش/افزایش اقلام اقدام نمایند. .